כוחותינו חיסלו אתמול (שלישי) בלבנון את הית'ם עבדאללה בכרי ראש תשתית החלפנות "אל צאדק" אשר פעל להעברת כספים לפעילות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה. בכרי פעל במודע יחד עם ארגון הטרור חיזבאללה למען העברת כספים לטובת פעילות טרור.
חלפנות "אל-צאדק" משמשת כתשתית לאחסון והעברת כספים עבור מימון פעילות הטרור של ארגון הטרור חיזבאללה מכוח קדס של איראן. כספים אלו משמשים את ארגון הטרור חיזבאללה למטרות צבאיות בהן קניית אמצעי לחימה, אמצעי ייצור והעברת משכורות לפעילים, ומנותבים למטרות טרור ולמימון המשך פעילות הטרור של חיזבאללה.

במהלך סוף השבוע צה"ל חיסל באיראן את בהנאם שהריארי, מפקד יחידה 190 של כח קדס האיראני, מי שניהל באופן בלעדי את המנגנונים המאפשרים הזרמת מאות מיליוני דולרים מידי שנה לכוח קדס ולשלוחותיו, המנגנונים אשר שהריארי ניהל כללו צירי העברות כספים מכח קדס לחיזבאללה, באמצעות קיזוזים בין חלפנויות בטורקיה, עיראק ומאיחוד האמירויות הערבויות עם חלפנויות לבנוניות.
כאמור, אתמול בלבנון דיווחו על תקיפת ממוקדת לעבר מכונית באמצעות רחפן בכפר דג'אל שבדרום לבנון. התקיפה יוחסה לכוחותינו, ובתיעוד נראה הרכב עולה באש וספק אם מישהו מהנמצאים בו יצא מזה בחיים.
