accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בסמוך לגני ילדים: מיניבוס עם 13 שב"חים נעצר בטבריה

רבקה שורק

רבקה שורק

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

2

1

like

0

dislike

עלול היה להסתיים באסון: מיניבוס ובו 13 שוהים בלתי חוקיים נעצר בסמוך לגני ילדים • מהמשטרה נמסר: "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית"


מיניבוס ובתוכו 13 שוהים בלתי חוקיים נעצר היום (שלישי) סמוך למתחם גני ילדים בשיכון ד' בטבריה, במהלך פעילות יזומה של שוטרי מחוז צפון.

השוטרים הבחינו ברכב הסעות חשוד ועצרו אותו לבדיקה, שבמהלכה התברר כי כל 13 הנוסעים שוהים בישראל ללא אישורי שהייה. נהג המיניבוס, תושב עין מאהל בן 52, נעצר אף הוא.

maximize-image
המיניבוס שנעצר | צילום: דוברות המשטרה

המעצר התרחש במסגרת היערכות משטרת המחוז הצפוני לפתיחת מערכת החינוך. במסגרת זו ביצעו שוטרים סריקות ואבטחה באזור מוסדות חינוך ביישובים השונים, הן לצורך שמירה על ביטחון התלמידים והצוותים והן לצורך מתן תדרוך בנוגע לזיהוי נפלים ואירועים חריגים

כלל החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה. בהמשך היום צפויה המשטרה להביאם בפני שופט, ולבקש את הארכת מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית. משטרת ישראל נאבקת בכל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News