מיניבוס ובתוכו 13 שוהים בלתי חוקיים נעצר היום (שלישי) סמוך למתחם גני ילדים בשיכון ד' בטבריה, במהלך פעילות יזומה של שוטרי מחוז צפון.
השוטרים הבחינו ברכב הסעות חשוד ועצרו אותו לבדיקה, שבמהלכה התברר כי כל 13 הנוסעים שוהים בישראל ללא אישורי שהייה. נהג המיניבוס, תושב עין מאהל בן 52, נעצר אף הוא.

המעצר התרחש במסגרת היערכות משטרת המחוז הצפוני לפתיחת מערכת החינוך. במסגרת זו ביצעו שוטרים סריקות ואבטחה באזור מוסדות חינוך ביישובים השונים, הן לצורך שמירה על ביטחון התלמידים והצוותים והן לצורך מתן תדרוך בנוגע לזיהוי נפלים ואירועים חריגים
כלל החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה. בהמשך היום צפויה המשטרה להביאם בפני שופט, ולבקש את הארכת מעצרם.
מהמשטרה נמסר כי "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית. משטרת ישראל נאבקת בכל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדי".
