השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התארח הערב (שלישי) בתוכנית הפטריוטים, על רקע הפסקת האש בין ישראל לאיראן וסיום מבצע "עם כלביא", והתייחס להחלטות הממשלה שהובילו לסיום המבצע.
תחילה, סיפר בן גביר על ההתייעצויות בקבינט שהובילו לסיום המלחמה: "בוודאי, הייתה התייעצות על מה ללכת, וכל אחד אמר את דעתו, יש דיון מסודר. אני גאה בזה, ואני גאה שיש לנו ראש ממשלה. הייתי כאן, ולא פעם תקפתי אותו, אבל אני גאה במהלכים האלה".
"תודה לבורא עולם, כי בסוף, ביבי וישראל כ"ץ והרמטכ"ל ובן גביר, וכולם – יש בורא עולם", אמר השר, "ראינו איך הדברים האלה, פאזל, כמו במגילת אסתר – עוד דבר פתאום מסתדר, עוד דבר מסתדר, עוד דבר מסתדר, עוד דבר מסתדר. זה רק בורא עולם".
לאחר מכן, במענה לשאלתו שי ינון מגל, מגיש הפטריוטים, סיפר בן גביר כי חשב שנכון לפעול אחרת, ולא לסיים את המלחמה: "אני חושב שהיינו צריכים עוד כמה ימים. אני כן חושב שהיינו יכולים לקחת עוד יעד של הפלת המשטר. לדעתי אפשר היה לנהל את המלחמה הזאת עוד כמה ימים. אבל בסופו של דבר, בסופו של דבר – הודו לה' כי טוב".
