accessibility-icon
share-icon
צילום: דו"צ

עידו טאובר: "למרות הכאב והצער - אנחנו מנצחים ובגדול"

נעמי רחליס

נעמי רחליס

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

7

0

like

0

dislike

עידו טאובר, מגיש חדשות 14, קרא היום לציבור להרים את הראש בגאווה ולהתבונן על הניצחון מול איראן כציון דרך היסטורי בתולדות הציונות • "השמדנו את ראש התמנון האיראני, פיצחנו את הבונקרים, והסרנו איום שריחף מעלינו שנים – אנחנו מנצחים, ובגדול" | צפו במונולוג


מגיש חדשות 14, עידו טאובר, קרא היום (שלישי) לציבור להרים את הראש בגאווה לאחר שבוע של לחימה היסטורית מול איראן, ולהתבונן על ההישגים המדהימים של ישראל מנקודת מבט היסטורית רחבה.

"בסוף, צריך להסתכל על התמונה הגדולה," אמר טאובר. "המפעל הציוני כבר למעלה מ-150 שנה פועל. ידענו עליות ומורדות, אבל בתמונה הגדולה, אנחנו נמצאים במצב נפלא".

מטוסי חיל האוויר רגע לפני ההמראה לתקיפה באיראן |
maximize-image
מטוסי חיל האוויר רגע לפני ההמראה לתקיפה באיראן | קרדיט: דובר צה"ל

טאובר הדגיש את ההצלחה חסרת התקדים בחיסול "ראש התמנון" האיראני, איום שריחף מעל ישראל במשך עשרות שנים. "לא אבדה תקוותנו, ועוד הרבה הרבה מעבר לכך.

"השמדנו רבים רבים מהאויבים שאיימו עלינו כאן במהלך עשרות השנים האחרונות, בראשן איראן", אמר. הוא הוסיף ותיאר את ההישג במילים נחרצות: "פיצחנו את הבונקרים עד למעמקי האדמה, הסרנו את איום הגרעין. אנחנו נמשיך לכסח את הדשא הזה".

לסיום, פנה מגיש חדשות 14 ישירות לרגש הלאומי וקרא לציבור לשאוב כוח מהניצחון הגדול, תוך הכרה בכאב ובצער הנלווים למלחמה. "יש לנו בהחלט סיבה טובה להרים את הראש בגאווה, למרות הכאב, למרות הצער", הוא חתם. "אנחנו מנצחים, ובגדול".

עקבו אחרינו גם ב-Google News