מגיש החדשות בועז גולן הרים היום (שלישי) יחד עם הפאנל של התוכנית כוס לכבוד הניצחון הגדול של ישראל במלחמה מול איראן, השגת כל המטרות והסרת האיום: "אומנם אנחנו בלי יין, אבל אפשר להגיד 'לחיים'. לחיי העם הזה".
במהלך המשדר המיוחד, הציג גולן לצופים תמונה ברורה של מה שהגדיר כהישג היסטורי. על המסך מאחוריו הופיעה גרפיקה המפרטת את אתרי הגרעין המרכזיים באיראן – איספהאן, נתנז, טהרן, אראק ובושהר. במחווה דרמטית, הוא הצביע לעברם והכריז: "היו כלא היו".
גולן השווה את המצב לסדרת הילדים הנוסטלגית "היה היה", והוסיף בהומור עוקצני כלפי האיראנים: "הם יחפשו כל החיים. אין".
גולן עם חברי הפאנל, הרים את ספלו ואמר: "חברים, זה הסיפור. ועל זה, אומנם אנחנו בלי יין, אבל אפשר להגיד 'לחיים'. לחיי העם הזה". הפאנל כולו הצטרף למחווה והרים כוסית באולפן. גולן אף הוסיף קריצה למספר הערוץ, כשהצביע על לוגו "14" על הספל שלו ואמר: "הסיפור פה שזור בניצחון".עם זאת, את רגע השמחה הוא דאג לקשור למשימה הלאומית שעדיין ישראל מחוייבת להשיג: "לחיי העם הזה, ושהחטופים שלנו, בעזרת השם, יחזרו כמה שיותר מהר הביתה", אמר. "הלב נקרע… אנחנו צריכים לסיים גם עם הסיפור הזה. בעזרת השם, גם עם זה אנחנו נסיים".

