פורום תקווה התייחס היום (שלישי) להפסקת האש במלחמה מול איראן, ודרש מראש הממשלה בנימין נתניהו לא לקדם עסקה חלקית עם ארגון הטרור חמאס: "אחרי שהתפכחנו מהאשליות – לא נשוב לשם שוב".
לדבריהם, "הניצחון המרשים של ישראל בזירה האיראנית מסמן סיום של תקופה – ואסור שיביא אותנו לחזור להרגלים שהובילו אותנו לאסון. בימים אלו נשמעות טענות על חידוש התיווך הקטארי מול חמאס – אותו מודל כושל שהביא לעסקאות חלקיות, למסירת שליטה בעזה לארגון טרור, ולהתבוססות ממושכת של מדינת ישראל".

משפחות חטופים הזהירו כי קטאר שווה לחמאס: "כל ניסיון לחזור למשא ומתן בתיווכה הוא חזרה מסוכנת למדיניות שנכשלה שוב ושוב. קטאר היא מי שמממנת את חמאס, מגוננת עליו ומעניקה לו לגיטימציה בין-לאומית – והיא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית ההישרדות של הארגון".
בפורום ביקשו: "החטופים לא יוחזרו דרך מסלולים שהוכחו כהרסניים. רק לחץ צבאי, חיזוק מנופי כוח, והתנערות מוחלטת מכל שיתוף פעולה עם חמאס וגרורותיו, יובילו לשחרורם".
