accessibility-icon
share-icon
מחבלי חמאס | צילום: פלאש 90
מחבלי חמאס | צילום: פלאש 90

בעקבות הפסקת האש מול איראן: הדרישה של משפחות חטופים מנתניהו

רבקה שורק

רבקה שורק

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

3

5

like

0

dislike

פורום תקווה קרא לראש הממשלה שלא לקדם עסקה חלקית עם חמאס, והזהיר: "אחרי שהתפכחנו מהאשליות - לא נשוב לשם שוב" • לדבריהם, חידוש התיווך הקטארי הוא חזרה למדיניות כושלת שהובילה לאסון: "קטאר היא מי שמממנת את חמאס, מגוננת עליו ומעניקה לו לגיטימציה"


פורום תקווה התייחס היום (שלישי) להפסקת האש במלחמה מול איראן, ודרש מראש הממשלה בנימין נתניהו לא לקדם עסקה חלקית עם ארגון הטרור חמאס: "אחרי שהתפכחנו מהאשליות – לא נשוב לשם שוב".

לדבריהם, "הניצחון המרשים של ישראל בזירה האיראנית מסמן סיום של תקופה – ואסור שיביא אותנו לחזור להרגלים שהובילו אותנו לאסון. בימים אלו נשמעות טענות על חידוש התיווך הקטארי מול חמאס – אותו מודל כושל שהביא לעסקאות חלקיות, למסירת שליטה בעזה לארגון טרור, ולהתבוססות ממושכת של מדינת ישראל".

maximize-image
ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה | צילום: שאטרסטוק

משפחות חטופים הזהירו כי קטאר שווה לחמאס: "כל ניסיון לחזור למשא ומתן בתיווכה הוא חזרה מסוכנת למדיניות שנכשלה שוב ושוב. קטאר היא מי שמממנת את חמאס, מגוננת עליו ומעניקה לו לגיטימציה בין-לאומית – והיא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית ההישרדות של הארגון".

בפורום ביקשו: "החטופים לא יוחזרו דרך מסלולים שהוכחו כהרסניים. רק לחץ צבאי, חיזוק מנופי כוח, והתנערות מוחלטת מכל שיתוף פעולה עם חמאס וגרורותיו, יובילו לשחרורם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News