accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא

סגן ראש עיריית באר שבע מזירת הנפילה: "התרחש נס גדול במקום"

רבקה שורק

רבקה שורק

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

4

1

like

0

dislike

בעקבות הנפילה בבאר שבע, סגן ראש העיר ביקש לחזק את התושבים: ״האבדות קשות וכואבות, אבל צריך לדעת שהסייעתא דשמיא הייתה ענקית״ • לדברי טובול עוד לא ניתן לספר על גודל הנס שהתרחש במקום, אך הכי חשוב כרגע "לראות את האהבה של הקב״ה אלינו"


שמעון טובול סגן ראש העיר באר שבע התייחס היום (שלישי) לנפילה בשטח העיר, וביקש לחזק את התושבים: ״האבדות קשות וכואבות, אבל צריך לדעת שהסייעתא דשמיא הייתה ענקית״.

לדברי טובול עוד לא ניתן לספר על גודל הנס שהתרחש במקום, אך יש חשיבות גבוהה ברגעים אלו לתרום למורל הלאומי: ״להרים את הרוח ולראות את האהבה של הקב״ה אלינו – עם ישראל חי וקיים״.

maximize-image
זירת הנפילה בבאר שבע | צילום: קובי גדעון/ לע״מ

כזכור, בפגיעה הישירה בבאר שבע נרצחו ארבעה אנשים, אישה כבת 40, גבר כבן 40, צעיר כבן 20 ואדם נוסף. כמו כן, מד"א פינו לבית החולים שני פצועים בשנות ה-50 במצב בינוני ומעניקים טיפול במקום לכשישה פצועים במצב קל.

שמרית סלע, חובש בכירה במד"א, שהגיעה לזירת האירוע סיפרה: "ראינו עשן סמיך שעולה מאזור הנפילה וכשהתקרבנו ראינו הרס רב במספר בניינים, מחוץ לאחד הבניינים ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה בכניסה לאחד הבניינים. כשנכנסנו לסרוק בתוך הבניין ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News