חבר הכנסת חנוך מילביצקי התייחס היום (שלישי) בריאיון לבועז גולן להפסקת האש שהוכרזה מול איראן: "אני חושב שכל העולם עומד נדהם מההישגים של ישראל באירוע הזה. ב-12 ימים, מה שעשינו לראש הנחש מאיראן – אין ספק שזה ניצחון מפואר עם הרבה מאוד סימני קריאה".
"התוצאות מדברות בעד עצמן בסופו של דבר", הסביר ח"כ מילביצקי, "האיום הגרעיני הוסר, יש פגיעה משמעותית מאוד ביכולות של הטילים הבליסטיים. צה״ל כבר שבועיים עושה טיילת בלי התנגדות בשמי איראן – וזה 1,500-2,000 קילומטר מפה".

מילביצקי הדגיש עד כמה משמעותית הייתה הלכידות בעורף: "למרות כל מה שקרה פה בימים האחרונים, הנזק הרב לרכוש, גם החיים שאבדו – העורף חזק ומלוכד ומאוחד, הרבה יותר מכל אירועי המלחמה הקודמים. כולם היו שותפים למטרת המלחמה, כולם הבינו מה עושים ולמה עושים".
"הרוב המוחלט של אנשי האופוזיציה גילו אחריות והפסיקו את הריבים הפנימיים, ואנחנו הלכנו למקום טוב", הוסיף חבר הכנסת, "אני מקווה שנדע להמשיך את זה הלאה, כי הסרנו אומנם את האיום הקיומי מאיראן, אבל יש לנו פה עכשיו מדינה לבנות מחדש, והשאלה היא איך אנחנו עושים את זה".
