accessibility-icon
share-icon
ההצהרה המלאה של טראמפ לעיתונאים | חדשות 14

טראמפ: "שני הצדדים הפרו את ההסכם, לא אהבתי שישראל תקפה"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

69

6

like

15

dislike

טראמפ גינה את התקיפות הישראליות באיראן שהגיעו בתגובה להפרת ההסכם על ידי המשטר האיראני: "שני הצדדים הפרו את הפסקת האש, לא אהבתי שישראל תקפה לאחר ההכרזה", אמר לפני המראתו לפגישה עם ראשי המדינות בנאט"ו • בנוסף, טען כי אין מה להפציץ באיראן כיוון שיכולותיה הגרעיניות אינן עוד


סוכנות הידיעות האמריקאית רויטרס: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ גינה היום (שלישי) את התקיפות הישראליות באיראן שהגיעו כתגובה להפרת הפסקת האש על ידי הרפובליקה האסלאמית: "שני הצדדים הפרו את הפסקת האש, לא אהבתי שישראל תקפה לאחר ההכרזה", אמר בשיחה לעיתונאים לפני העלייה למטוס איתו ממריא טראמפ לפגישת ראשי מדינות של נאט"ו בהאג שבהולנד.

"אם ישראל תתקוף – זאת תהיה הפרה חמורה של הפסקת אש", אמר טראמפ באופן נחרץ לעיתונאים, "אמרתי לישראל שהם צריכים להירגע. דיברתי עם נתניהו, שוחחתי עם כולם".

טראמפ: "בישראל כועסים בגלל טיל שלא פגע באף אחד"

טראמפ: "בישראל כועסים בגלל טיל שלא פגע באף אחד"

74
24.06.25|רבקה שורק

מבלי שהתייחס לאורך כל היום לארבעת הנרצחים בבאר שבע – הוא תקף: "שמעתי שישראל כועסים בגלל טיל אחד שלא פגע באף אחד", אמר והזהיר את ישראל, "אל תפציצו באיראן. אם תפציצו זו תהיה הפרה חמורה של הפסקת האש. תחזירו את הטייסים חזרה הביתה עכשיו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News