השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פרסם היום (שלישי) פוסט ברשת X בתגובה להפרת הפסקת האש, בעקבות ירי טילים מאיראן לעבר אזור הצפון. בפוסט בחר בן גביר שלא להשתמש במילים, אלא להעלות שני אימוג'ים בלבד: יד המסמנת "חכו" ואימוג'י של פיצוץ – רמז לתגובה אפשרית מצד ישראל.
💥🤌🏻
— איתמר בן גביר (@itamarbengvir) June 24, 2025
הפסקת האש הדו-צדדית שנכנסה לתוקף בתיאום עם ארצות הברית הופרה באופן בוטה הבוקר, כשלוש וחצי שעות בלבד לאחר שהחלה. אזעקות נשמעו באזור חיפה, הקריות ויישובי הגליל בעקבות ירי טילים שזוהה מאיראן.
עוד קודם לכן, רגע לפני כניסת הפסקת האש לתוקפה, שיגרה איראן שישה מטחי טילים לעבר שטח ישראל. אחד מהם פגע ישירות בבניין בן שבע קומות בבאר שבע, ארבעה בני אדם נרצחו.
