שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס היום (שלישי) להפרת הפסקת האש בידי איראן, והצהיר כי "הנחיתי את צה"ל להגיב בעוצמה על הפרת הפסקת האש על ידי איראן בתקיפות עצימות נגד מטרות משטר בלב טהרן".
לדבריו, "הנחיתי את צה"ל בתיאום עם רה"מ להמשיך את הפעילות העצימה לתקיפה בטהרן לסיכול מטרות משטר ותשתיות טרור בטהרן, וזאת בהמשך לפעילות שהתבצעה אתמול".

בתוך כך, מוקדם יותר היום , דובר צה"ל תא"ל אפי דפרין הבהיר כי כוחותינו עמדו בכל היעדים של המבצע, והדגיש: "בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף – ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה".
דפרין ציין: "תקפנו הלילה 8 משגרים שהיו מוכנים לשיגור מיידי. לפני כניסת הפסקת האש לתוקף – נורו כ-20 טילים, רובם יורטו", והוסיף כי כוחות החילוץ של פיקוד העורף ממשיכים לסרוק את הזירה בבאר שבע.
