שר האוצר בצלאל סמוטריץ' פרסם הבוקר (שלישי) פוסט ברשת X, בעקבות האזעקות שהופעלו באזור הצפון, לאחר ירי טילים מאיראן – כשלוש וחצי שעות לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.
טהרן תרעד.
— בצלאל סמוטריץ' (@bezalelsm) June 24, 2025
"טהרן תרעד", כתב סמוטריץ', כשהוא רומז לתגובה אפשרית מצד ישראל על המשך הירי, למרות הסכם הפסקת האש הדו-צדדי שהושג בתיאום עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, והודעת לשכת רה"מ לפני זמן קצר כי ישראל הסכימה להצעתו.
הבוקר, רגע לפני כניסת הפסקת האש לתוקפה, שיגרה איראן שישה מטחי טילים לעבר שטח מדינת ישראל. באחד האירועים, זוהתה פגיעה ישירה בבניין בן שבע קומות בעיר באר שבע, ארבעה בני אדם נרצחו.
