accessibility-icon
share-icon
הצהרת דובר צה"ל

דובר צה"ל בהצהרה: "עמדנו בכל היעדים של המבצע"

רבקה שורק

רבקה שורק

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

17

4

like

0

dislike

לאחר ההודעה על הפסקת האש: דובר צה"ל הדגיש כי "בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף - ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה" • לדבריו, כוחות החילוץ של פיקוד העורף ממשיכים לסרוק את הזירה בבאר שבע


לאחר הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפסקת האש במלחמה מול איראן, דובר צה"ל תא"ל אפי דפרין הבהיר היום (שלישי) כי כוחותינו עמדו בכל היעדים של המבצע, והדגיש: "בשלב זה, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף – ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה".

דפרין ציין: "תקפנו הלילה 8 משגרים שהיו מוכנים לשיגור מיידי. לפני כניסת הפסקת האש לתוקף – נורו כ-20 טילים, רובם יורטו", והוסיף כי כוחות החילוץ של פיקוד העורף ממשיכים לסרוק את הזירה בבאר שבע.

maximize-image
images-count1+
אחת מזירות הפגיעה של הטיל מאיראן | צילום: תיעוד מבצעי כב"ה

במהלך המבצע, שהוגדר כהצלחה אדירה לעם ישראל, הכה צה"ל בעוצמה חסרת תקדים במשטר האייתוללות. על פי ההודעה הרשמית, צה"ל השיג שליטה אווירית מלאה בשמי טהראן, פגע פגיעה קשה בצמרת הצבאית והשמיד עשרות מטרות שלטון מרכזיות של איראן.

גם ביממה האחרונה נמשכה התקיפה העוצמתית בלב הבירה, במהלכה חוסלו מאות פעילי בסיג' – מנגנון הדיכוי של המשטר – ומדען גרעין בכיר נוסף.

maximize-image
images-count1+
תקיפות בטהרן | צילום: רשתות ערביות

למרות ההפרה הבוטה של האיראנים להסכם ושיגור הטילים בבוקר, בישראל הדגישו כי ההסכם ימשיך. הירי הכבד גרם לתוצאות קטלניות, כשבניין בן 7 קומות בבאר שבע נפגע בפגיעה ישירה. כתוצאה מהפגיעה – נרצחו חמישה בני אדם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News