כשעתיים מאז נכנסה הפסקת האש לתוקף, ולאחר שאיראן שגרה 6 מטחים לעבר ישראל, לשכת רה"מ מודיעה הבוקר (שלישי) כי ישראל הסכימה להצעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להפסקת אש דו-צדדית.
"ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס אמש את הקבינט, יחד עם שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש המוסד, ודיווח כי ישראל השיגה את כל יעדיה במבצע 'עם כלביא', ואף הרבה מעבר לכך", נכתב בהודעת רה"מ.
עוד נמסר כי "ישראל הסירה מעליה איום קיומי מיידי כפול – הן בתחום הגרעין והן בתחום הטילים הבליסטיים". עם זאת הובהר: "ישראל תגיב בעוצמה על כל הפרה של הפסקת האש".

לפי ההודעה, צה"ל השיג שליטה אווירית מלאה בשמי טהרן, פגע קשות בצמרת הצבאית של איראן, והשמיד עשרות מטרות שלטון מרכזיות. עוד נמסר כי גם במהלך היממה האחרונה המשיך צה"ל לתקוף מטרות בלב טהראן, חיסל מאות פעילי בסיג' (מנגנון הדיכוי של המשטר) – וחיסל מדען גרעין בכיר נוסף.
לשכת ראש הממשלה ציינה כי ישראל מודה לנשיא טראמפ ולארצות הברית על תמיכתם בהגנה ועל השתתפותם בהסרת איום הגרעין האיראני. בהודעה נמסר כי לאור השגת מטרות המבצע, ובתיאום מלא עם הנשיא טראמפ, ישראל הסכימה להצעתו להפסקת אש דו-צדדית.

לציבור הישראלי נמסר כי "יש להמשיך ולהקפיד על הנחיות פיקוד העורף עד שיתברר כי הפסקת האש מיושמת במלואה".
בסיום ההודעה נכתב: "במבצע עם כלביא מדינת ישראל השיגה הישגים היסטוריים כבירים והציבה את עצמה בשורה אחת עם מעצמות העולם. זוהי הצלחה אדירה לעם ישראל וללוחמיו, שהסירו את שני האיומים הקיומיים למדינתנו והבטיחו את נצח ישראל".
