שר האוצר בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ביקש הבוקר (שלישי) למסור את תנחומיו למשפחות הנרצחים בעקבות הנפילה בבאר שבע, תוך שהוא מדגיש כי למרות הכאב העצום – ישראל השיגה "ניצחון מוחץ במערכה מול איראן שירשם לתפארת בדפי ההיסטוריה".
"אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים הבוקר בבאר שבע. אין ספק שהבוקר הזה משאיר טעם מר, אבל עם כל הצער האמת היא שהשגנו ברוך השם ניצחון מוחץ במערכה מול איראן שירשם לתפארת בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל", כתב בחשבון ה-X, "הסרנו איום קיומי מידי מעל נצח ישראל ופגענו קשות במשטר האייתולות האיראני, כולל בהשמדת עשרות מטרות בטהראן הלילה".
אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחות הנרצחים הבוקר בבאר שבע. אין ספק שהבוקר הזה משאיר טעם מר, אבל עם כל הצער האמת היא שהשגנו ברוך השם ניצחון מוחץ במערכה מול איראן שירשם לתפארת בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל.
הסרנו איום קיומי מידי מעל נצח ישראל ופגענו קשות במשטר האייתולות…
— בצלאל סמוטריץ' (@bezalelsm) June 24, 2025
בהמשך אמר סמוטריץ' כי כעת, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקפה, ישראל צריכה לעבור למלחמה עצימה כזו ברצועת עזה: "עכשיו בכל הכח לעזה", הדגיש, "להשלים את המלאכה – להשמיד את חמאס ולהשיב את חטופינו ולהבטיח בעזרת השם לעם ישראל שנים רבות של ביטחון וצמיחה מתוך עוצמה".

כוחותינו תקפו משגרי טילים שהיו מכוונים לעבר ישראל | צפו
בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר כי הפסקת האש בין ישראל לאיראן נכנסה לתוקפה, וזאת לאחר שהנשיא האמריקאי טראמפ הכריז עליה הבוקר וביקש "מהצדדים" לא להפר אותה. באיראן גם כן אישרו את כניסת הפסקת האש, וזאת לאחר ששיגרו הבוקר את המטח הרצחני והבלתי פוסק לעבר ישראל – רגע לפני שההסכם נכנס לתוקף.
