שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן התייחס להפסקת האש בין מדינת ישראל לאיראן, וטען כי "הפסקת אש ללא הסכם חד וברור תוביל אותנו בוודאות לעוד מלחמה בעוד שנתיים-שלוש, ובתנאים הרבה יותר גרועים".
לדבריו, ״על רקע הישגים צבאיים מדהימים של צה״ל והמוסד במלחמה מול איראן, אקורד הסיום הוא צורם ומריר במיוחד. במקום כניעה ללא תנאי, העולם נכנס למשא ומתן קשה ומייגע, כאשר למשטר האייתולות אין שום כוונה לוותר – לא על העשרת אורניום על אדמת איראן, לא על ייצור והצטיידות בטילים בליסטיים, ולא על תמיכה ומימון טרור באזור ובעולם".
על רקע הישגים צבאיים מדהימים של צה״ל והמוסד במלחמה מול איראן, אקורד הסיום הוא צורם ומריר במיוחד.
במקום unconditional surrender (כניעה ללא תנאי), העולם נכנס למשא ומתן קשה ומייגע, כאשר למשטר האייתולות אין שום כוונה לוותר – לא על העשרת אורניום על אדמת איראן, לא על ייצור והצטיידות…
— אביגדור ליברמן (@AvigdorLiberman) June 24, 2025
בתוך כך, לאחר הכרזתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, גם בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אישרו את הפסקת האש: "ישראל הסכימה להצעת הנשיא להפסקת אש דו-צדדית. ישראל תגיב בעוצמה על כל הפרה של הפסקת האש".
