accessibility-icon
share-icon
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ליברמן על הפסקת האש: "אקורד הסיום הוא צורם ומריר במיוחד"

רבקה שורק

רבקה שורק

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

36

1

like

2

dislike

בעקבות הפסקת האש בין ישראל לאיראן, שר הביטחון לשעבר ליברמן מזהיר: "‏הפסקת אש ללא הסכם חד וברור תוביל אותנו בוודאות לעוד מלחמה בעוד שנתיים-שלוש, ובתנאים הרבה יותר גרועים" • לדבריו, ״על רקע הישגים צבאיים מדהימים, אקורד הסיום הוא צורם ומריר במיוחד"


שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן התייחס להפסקת האש בין מדינת ישראל לאיראן, וטען כי "‏הפסקת אש ללא הסכם חד וברור תוביל אותנו בוודאות לעוד מלחמה בעוד שנתיים-שלוש, ובתנאים הרבה יותר גרועים".

לדבריו, ״על רקע הישגים צבאיים מדהימים של צה״ל והמוסד במלחמה מול איראן, אקורד הסיום הוא צורם ומריר במיוחד. ‏במקום כניעה ללא תנאי, העולם נכנס למשא ומתן קשה ומייגע, כאשר למשטר האייתולות אין שום כוונה לוותר – לא על העשרת אורניום על אדמת איראן, לא על ייצור והצטיידות בטילים בליסטיים, ולא על תמיכה ומימון טרור באזור ובעולם".

בתוך כך, לאחר הכרזתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, גם בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אישרו את הפסקת האש: "ישראל הסכימה להצעת הנשיא להפסקת אש דו-צדדית. ישראל תגיב בעוצמה על כל הפרה של הפסקת האש".

עקבו אחרינו גם ב-Google News