accessibility-icon
share-icon
קובי הרוש, נציג דוברות המשטרה מסר תמונת מצב מזירת הנפילה בבאר שבע לכתבנו בדרום אריאל עידן | חדשות 14

המשטרה מזירת הנפילה בבאר שבע: "המבנה בסכנת קריסה, התרחקו"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כח סיון ה'תשפה (24.06.25)

1

like

0

dislike

קובי הרוש, נציג דוברות המשטרה עדכן מזירת הנפילה בבאר שבע, ואמר כי כרגע ידוע על ארבעה הרוגים, ואין קריאות על נעדרים נוספים - אך החיפושים בין ההריסות נמשכים • הוא קרא לציבור להתרחק מהזירה כיוון שהבניין בסכנת קריסה


קובי הרוש, נציג דוברות המשטרה נתן הבוקר (שלישי) תמונת מצב מזירת הנפילה בבאר שבע לכתבנו בדרום אריאל עידן: "עם תחילת האירוע הגענו למקום והתחלנו בפעולות מצילות חיים. יש סכנה לקריסת המבנה, ולכן הציבור מתבקש להתרחק. לא ידוע לנו על נעדרים נוספים – הסריקות בשטח נמשכות", אמר.

הוא סיפר כי ברגע שהתקבלו הקריאות, כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ויחד עם מד"א ופיקוד העורף השליטו סדר במקום. "התחלנו בפעולות להציל חיים, בפעולות חילוץ, לבודד את הזירה ולוודא שאינם נפגעים בבניין", אמר, "כרגע לא ידוע לנו על נעדרים. עדיין יש סכנה".

ארבעה הרוגים וכ-20 פצועים בפגיעה הישירה בבאר שבע

ארבעה הרוגים וכ-20 פצועים בפגיעה הישירה בבאר שבע

77
24.06.25|סיון יחזקאל

"המבנה פה, יש סכנה של קריסה של חלק מהמבנה, ולכן הציבור מתבקש להתרחק מהזירות הקרובות כאן", הדגיש, "כרגע הזירה מטופלת, האירוע הזה מנוהל. מפקד המחוז הדרומי נמצא כאן בזירה ביחד עם כל גורמי החירום וההצלה. מנהלים פה את הזירה, נותנים הנחיות מצילות חיים. בשלב זה, שוב פעם, אין לנו נעדרים, אבל עדיין אנחנו מבצעים סריקות בזירה כדי להסיר כל סכנה לציבור".

"לצערי, אנחנו מדברים כרגע על ארבעה הרוגים ועוד כמה פצועים שכבר פונו וקיבלו טיפול רפואי ראשוני, וכולנו בתקווה שאין פה עוד לכודים. שוב פעם, מבצעים סריקות. כרגע לא ידוע לנו על נעדרים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News