קובי הרוש, נציג דוברות המשטרה נתן הבוקר (שלישי) תמונת מצב מזירת הנפילה בבאר שבע לכתבנו בדרום אריאל עידן: "עם תחילת האירוע הגענו למקום והתחלנו בפעולות מצילות חיים. יש סכנה לקריסת המבנה, ולכן הציבור מתבקש להתרחק. לא ידוע לנו על נעדרים נוספים – הסריקות בשטח נמשכות", אמר.
הוא סיפר כי ברגע שהתקבלו הקריאות, כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ויחד עם מד"א ופיקוד העורף השליטו סדר במקום. "התחלנו בפעולות להציל חיים, בפעולות חילוץ, לבודד את הזירה ולוודא שאינם נפגעים בבניין", אמר, "כרגע לא ידוע לנו על נעדרים. עדיין יש סכנה".

ארבעה הרוגים וכ-20 פצועים בפגיעה הישירה בבאר שבע
"המבנה פה, יש סכנה של קריסה של חלק מהמבנה, ולכן הציבור מתבקש להתרחק מהזירות הקרובות כאן", הדגיש, "כרגע הזירה מטופלת, האירוע הזה מנוהל. מפקד המחוז הדרומי נמצא כאן בזירה ביחד עם כל גורמי החירום וההצלה. מנהלים פה את הזירה, נותנים הנחיות מצילות חיים. בשלב זה, שוב פעם, אין לנו נעדרים, אבל עדיין אנחנו מבצעים סריקות בזירה כדי להסיר כל סכנה לציבור".
"לצערי, אנחנו מדברים כרגע על ארבעה הרוגים ועוד כמה פצועים שכבר פונו וקיבלו טיפול רפואי ראשוני, וכולנו בתקווה שאין פה עוד לכודים. שוב פעם, מבצעים סריקות. כרגע לא ידוע לנו על נעדרים".
