חברת הכנסת דן אילוז מהליכוד התייחס הבוקר (שלישי) להפסקת האש בין ישראל לאיראן, שנכנסה הבוקר לתוקפה. בשעה וחצי שקדמו להפסקת האש, הרפובליקה האסלאמית שיגרה מטחים בלתי פוסקים לעבר מדינת ישראל, אשר גרמו לפגיעה ישירה בבניין בבאר שבע ובעקבות זאת נרצחו ארבעה בני אדם, בעוד הסריקות נמשכות.
אילוז קרא להפסיק לעשות הסכמים עם המשטר הטרוריסטי – ולהמשיך לתקוף שם ללא הרף: "המשטר באיראן הוא לא משטר שעושים איתו הסכמים – אלא משטר שצריך להביס. ודווקא כשידנו על העליונה – זה הזמן להכריע", כתב בחשבון ה-X.

טראמפ מתעלם מהנרצחים – ומשבח את מטוסיו שהובילו לחתימת ההסכם
"השאלה הגדולה היא לא אם טיפלנו באיומים המיידיים על מדינת ישראל – אלא אם הבן שלי, בן השנה, יצטרך להתמודד עם אותם שחקנים מאיימים בעוד כמה עשורים", פתח חבר הכנסת את דבריו, "יש שיקולים מדיניים שאסור להתעלם מהם, ויש הישגים מדהימים שאפשר להתגאות בהם. יש גם את הכאב על כל פגיעה בעורף הישראלי – שאי אפשר להתעלם ממנו, במיוחד הבוקר. ויש את השיקולים הכלכליים. התמונה אכן מורכבת".

חמישה נרצחים ושמונה פצועים בפגיעה ישירה באזור הדרום
הוא הדגיש: "אבל יש גם אמת פשוטה: המשטר באיראן הוא לא משטר שעושים איתו הסכמים – אלא משטר שצריך להביס. ודווקא כשידנו על העליונה – זה הזמן להכריע", קרא למקבלי ההחלטות, "ההסכם היחיד שצריך לחתום איתו – הוא הסכם כניעה שלהם. אין ספק שניצחנו במלחמה הזאת. אבל השאלה היא – האם האויב נכנע? או שזה רק סבב שניצחנו בו בנקודות?"
"זו לא רק שאלה של גרעין, טילים או מימון טרור – אלה רק האמצעים. זה מאבק מול אידיאולוגיה שמטרתה חיסול ישראל – ואם לא תובס, היא תמצא אמצעים חדשים. קיבלנו הזדמנות של פעם בכמה דורות לחסל את הרוע. אסור לעצור – עד להכרעתו".
