בערוץ Press TV האיראני דיווחו הבוקר (שלישי) לפני מספר דקות כי הפסקת האש החלה באופן רשמי "לאחר ארבעה גלי תקיפות איראניות על שטחים שנכבשו על ידי ישראל".
הדבר מגיע במקביל לאזעקות שנשמעו לפני זמן קצר בצפון הארץ, וזאת לאחר שהפסקת האש נכנסה לתוקפה באופן רשמי (כפי שנקבע שתהיה החל מהשעה 07:00).

חמישה נרצחים ושמונה פצועים בפגיעה ישירה באזור הדרום
לפני כניסת הפסקת האש לתוקפה, מעט לאחר השעה 05:00 הבוקר, נשמעו אזעקות בלתי פוסקות בשורה נרחבת של יישובים בארץ, החל מהצפון ועד הדרום. כתוצאה מהשיגורים נרצחו ארבעה בני אדם בעקבות פגיעה ישירה בבניין בן 7 קומות בבאר שבע.
הוכרז אירוע רב נפגעים בזירה, כאשר הסריקות אחר נפגעים נוספים ממשיכות, הבניין עומד להתפורר וישנם פצועים שפונו לבתי החולים. למרות האירוע הקשה בדרום הארץ, טראמפ התייחס הבוקר להסכם שנחתם תוך התעלמות מוחלטת מהאירועים בישראל – וכתב ברשת החברתית שבבעלותו Truth Socia דברי שבח למטוסיו: "לא היינו יכולים לעשות את ה"עסקה" של היום בלי הכישרון והאומץ של טייסי ה-B-2 הנפלאים שלנו, וכל אלה שהיו קשורים למבצע הזה".
