שווקי המניות בארה"ב נסגרו הערב (שני) בעליות חדות, בעוד שמחירי הנפט צנחו לאחר התגובה הרפה של איראן לתקיפות האמריקאיות. מדד דאו ג'ונס עלה ב-0.9%, ה־S&P 500 זינק בכ-1% לאחר שלושה ימי ירידות, ומדד נאסד"ק התחזק בשיעור דומה.

מחיר הנפט מסוג ברנט ירד ב-7% לרמה של 71.48 דולר לחבית, ונפט WTI ירד ל-68.51 דולר. הירידות נרשמו לאחר שאיראן שיגרה 14 טילים לבסיס אמריקאי בקטאר, לא פגעה באף אחד ואף הודיעה על כך מראש. טראמפ לעג לאיראנים ו"הודה" לאיראן על ההתראה מראש והביע תקווה לשלום.
מוקדם יותר נפתחו השווקים בירידות בשל חשש מעלייה במחירי האנרגיה, אך נתונים מרגיעים והציפייה להורדת ריבית ביולי – אותה הביעה נגידת הפדרל ריזרב מישל באומן – תמכו במעבר לעליות. יו"ר הפד, ג'רום פאוול, צפוי להעיד מחר בקונגרס.
