ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) בראשון לציון בזירת הנפילה של הטיל הבליסטי ששוגר מאיראן. בין היתר, נתניהו שוחח עם התושבים החיים באזור כמו גם אלו שביתם נפגע וחיזק את ידם.
"הגעתי היום לזירת הנפילה בראשון לציון", סיפר ראש הממשלה, "שוחחתי עם בעלי הבתים שנפגעו מהירי מאיראן – אזרחים חזקים, עם לב גדול, שלא נשברים גם ברגעים הקשים".

"אמרתי להם בבירור: אנחנו עושים מאמץ אדיר לעזור בכל מה שניתן – ביד רחבה, ולקצץ בבירוקרטיה ביד מהירה. המטרה שלנו ברורה: להחזיר את החיים למסלולם ולבנות כאן מחדש – לתפארת", המשיך נתניהו.
לאחר מכן, סיכם ראש הממשלה כשהבהיר: "אני גאה בראשי הערים, בכוחות החירום, ובעיקר באזרחים שלנו – שעומדים איתן. זוהי עוצמתה האמיתית של מדינת ישראל.
