ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בריאיון ליעקב ברדוגו לדיווחים על המשבר ביחסים בינו לבין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ותיאר כיצד העניין תרם ל"תרגיל ההסחה": "כשהם אמרו את זה, הם בעצם שירתו את מדינת ישראל. אז אני לא בא אליהם בטענות, אני חושב שהם נתנו שירות חשוב לביטחון הלאומי שלנו'".
נתניהו סיפר על תחילת החברות עם טראמפ: "הוא חבר אישי הרבה שנים. אני זוכר שהייתי שגריר באו"ם, שהיינו באירועים מסוימים משותפים. אני זוכר שבאתי כראש ממשלה בפעם הראשונה ב-96' לוול סטריט לדבר על המהפכה, מהפכת השוק החופשי שאני מתכוון לחולל במדינת ישראל. אני זוכר שהוא ישב שם והוא שמע בקשב רב".

"נוצר בינינו קשר אישי עמוק מאוד, שבא לידי ביטוי קודם כל בעובדה שהוא עשה דברים בקדנציה הראשונה שלו. תזכור מה הוא עשה" הוסיף ראש הממשלה, "הוא הכיר בירושלים כבירת ישראל, הוא העביר את השגרירות האמריקנית לשם, הוא הכיר ברמת הגולן בריבונותנו, הוא יצא מהסכם הגרעין האיום והנורא הזה, שסלל את הדרך של איראן לפצצה בהון כסף. הוא עשה את כל זה. לא היה נשיא כזה".
מעבר לתרומה המדינית של טראמפ, שיתף ראש הממשלה כי בין השניים נרקם קשר עמוק: "נוצר ממד עומק נוסף – של קשר אישי. הוא אדם יוצא מן הכלל. יש לו יכולות של מנהיגות שקשה למצוא כמוהן".
