גורמים בממשל ארצות הברית מסרו היום (שלישי) ל"ניו יורק טיימס" כי הנשיא דונלד טראמפ מתכוון להבליג לתקיפה האיראנית על הבסיסים האמריקנים בקטאר, עיראק, בחריין וכווית.
בהודעה שפירסם ברשת "Truth Social" שבבעלותו, התעלם במופגן מהתקיפה האיראנית: "האתרים שפגענו בהם באיראן הושמדו לחלוטין, וכולם יודעים את זה. רק חדשות מזויפות יגידו אחרת כדי לנסות להשפיל ככל האפשר – ואפילו הם מודים שהם 'הושמדו בצורה די טובה!'".

בתוך כך, בכירים איראנים התייחסו לתקיפה האיראנית בבסיסים האמריקנים וטענו כי "טהרן ביקשה להכות באופן סמלי – אך להשאיר פתח ליציאה עבור כל הצדדים", כך דווח ב"ניו יורק טיימס.
בנוסף, לפי הדיווח, איראן ששיגרה 10 טילים לעבר בסיס אלעודייד בקטר, עדכנה מראש את האמריקנים על מועד התקיפות, ככל הנראה במטרה לצמצם את מספר הנפגעים ולמזער את ההסלמה.
