בכירים איראנים התייחסו היום (שני) לתקיפה האיראנית בבסיסים האמריקנים וטענו כי "טהרן ביקשה להכות באופן סמלי – אך להשאיר פתח ליציאה עבור כל הצדדים", כך דווח ב"ניו יורק טיימס.
בנוסף, לפי הדיווח, איראן ששיגרה 10 טילים לעבר בסיס אלעודייד בקטר, עדכנה מראש את האמריקנים על מועד התקיפות, ככל הנראה במטרה לצמצם את מספר הנפגעים ולמזער את ההסלמה.

משרד ההגנה של קטר מסר כי ההגנה האווירית של המדינה יירטה מתקפת טילים איראנית שיועדה לעבר בסיס אל-עודייד. לדברי המשרד, "לא היו נפגעים בתקרית, ושמי ואדמת קטר נותרו בטוחים". קטר גינתה את התקיפה האיראנית על הבסיס האמריקאי בשטחה, והבהירה כי לא דווח על נפגעים או תקריות נוספות בעקבות התקיפה.
מקורות לערוץ "אלערבי" הקטארי מסרו כי "מערכות ההגנה האווירית הקטאריות הפילו 9 טילים מתוך 10 שירתה איראן על בסיס אלעודייד". עוד לפי אותו דיווח, טיל אחד נפל בשטח פתוח בתוך הבסיס.
