תושבת חיפה בת 36 נעצרה אתמול (ראשון) בחשד שגנבה רכב שהושאר ע"י הבעלים במחלף השבעה, בעת שנמלט למרחב מוגן בעקבות אזעקה שנשמעה באיזור.
במהלך פעילות מבצעית של משטרת קריית גת, הבחין שוטר הסיור ברכב הנוסע במהירות כשהוא נוסע דרומה. הנהגת ניסתה להתחמק מהשוטר, חצתה צומת באור אדום – ונעצרה לאחר מרדף קצר.

במהלך הבדיקה עלה כי הרכב נגנב מוקדם יותר באותו יום, והחשודה נלקחה לחקירה, בסיומה השיבו השוטרים את הרכב לבעליו. בדיון שנערך היום בבימ״ש השלום באשקלון, הוארך מעצרה של החשודה עד ליום חמישי.
