נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב היום (שני) ברשת החברתית שלו TRUTH לדמיטרי מדבדב, שטען כי בעקבות התקיפות האמריקאיות על מתקני הגרעין באיראן, "מספר מדינות" מוכנות לספק לה ראשי נפץ גרעיניים: "האם שמעתי את הנשיא לשעבר מדבדב מרוסיה משתמש בחופשיות במילה ה-"N" (גרעינית!) ואומר שהוא ומדינות אחרות יספקו ראשי נפץ גרעיניים לאיראן?".

ברוסיה מאיימים: "מספר מדינות מוכנות לחמש את איראן בגרעין"
טראמפ תהה: "האם הוא באמת אמר זאת, או שזה רק פרי דמיוני? אם הוא אכן אמר זאת, ואם זה יאומת, אנא הודיעו לי מיד. אין להתייחס למילה ה-"N" בקלות ראש כזו. אני מניח שזו הסיבה שפוטין הוא "הבוס".

"דרך אגב, אם מישהו חושב שה"חומרה" שלנו הייתה מרשימה בסוף השבוע, הציוד החזק והטוב ביותר שיש לנו, מתקדם ב-20 שנה מהמתחרים, אלה הן הצוללות הגרעיניות שלנו. הן הנשק החזק והקטלני ביותר שנבנה אי פעם, ורק לאחרונה שיגרו 30 טילי טומהוק – כולם פגעו במטרה במדויק. אז, בנוסף לטייסי הקרב המעולים שלנו, תודה לרב-חובל ולצוות!".
אתמול מדבדב טען כי בעקבות התקיפות האמריקאיות על מתקני הגרעין באיראן, "מספר מדינות" מוכנות לספק לה ראשי נפץ גרעיניים. בפוסט ברשת X, הוא כתב כי התקיפות שביצעו כוחות ארה"ב באספהאן, נתנז ופורדו השיגו "תוצאה הפוכה" מזו שכוון אליה נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ.

לדבריו, תשתיות מעגל הגרעין של איראן "לא ניזוקו באופן משמעותי", ותהליך העשרת החומר הגרעיני – ואף ייצור הנשק הגרעיני – צפויים להימשך. "המשטר הפוליטי של איראן שרד, ואולי אף התחזק", הוסיף. מדבדב טען כי האיראנים מתלכדים סביב ההנהגה הרוחנית, גם בקרב מתנגדיה לשעבר.
מדבדב מתח ביקורת אישית על טראמפ, וטען כי הנשיא האמריקאי "יכול לשכוח מפרס נובל לשלום, למרות אופיו המושחת של הפרס". עוד הוסיף כי "במקום להביא שלום, טראמפ פתח במלחמה חדשה למען ארה"ב" – והזהיר מפני עימות קרקעי אפשרי באיראן.
