משלחת איראן באו"ם שיגרה הערב (שני) איום נגד המערב ואמרה כי ארה"ב, ישראל, בריטניה, צרפת ומנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) "יישאו באחריות מלאה על מותם של אזרחים חפים מפשע באיראן".
במקביל לאיומים האיראניים: גורמים בממשל טראמפ אמרו הערב כי הם מעריכים שהתגובה האיראנית נגד יעדים אמריקניים לאחר ההפצצה על כורי הגרעין באספהאן, נתנז ופורדו צפויה להיות מיידית – בתוך 48 השעות הקרובות, או אף מוקדם מכך.

בנוסף, גורם איראני בכיר אמר היום לרשת CNN כי "המלחמה הנוכחית עשויה להימשך שנתיים", ו"כי איראן מוכנה לאפשרות זו". הדיווח ב-CNN מגיע בזמן שעיניי כל העולם צופות למזרח התיכון לראות מה יהיה היקף התגובה של איראן בעקבות המתקפה האמריקנית ההיסטורית על מתקני הגרעין בפורדו, אספהאן ונתנז בלילה שבין שבת לראשון.
