accessibility-icon
share-icon
שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י | קרדיט: רויטרס
שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י | קרדיט: רויטרס

איראן מאיימת: "המערב יישא באחריות למות אזרחים 'חפים מפשע'"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כז סיון ה'תשפה (23.06.25)

9

1

like

0

dislike

משלחת איראן באו"ם שיגרה הערב איום נגד המערב ואמרה כי ארה"ב, ישראל, בריטניה, צרפת ומנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית "יישאו באחריות מלאה על מותם של אזרחים חפים מפשע באיראן"


משלחת איראן באו"ם שיגרה הערב (שני) איום נגד המערב ואמרה  כי ארה"ב, ישראל, בריטניה, צרפת ומנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) "יישאו באחריות מלאה על מותם של אזרחים חפים מפשע באיראן".

במקביל לאיומים האיראניים: גורמים בממשל טראמפ אמרו הערב כי הם מעריכים שהתגובה האיראנית נגד יעדים אמריקניים לאחר ההפצצה על כורי הגרעין באספהאן, נתנז ופורדו צפויה להיות מיידית – בתוך 48 השעות הקרובות, או אף מוקדם מכך.

maximize-image
הכור הגרעיני בנתנז לאחר הפצצה אמריקנית | קרדיט: MAXAR

בנוסף, גורם איראני בכיר אמר היום לרשת CNN כי "המלחמה הנוכחית עשויה להימשך שנתיים", ו"כי איראן מוכנה לאפשרות זו". הדיווח ב-CNN מגיע בזמן שעיניי כל העולם צופות למזרח התיכון לראות מה יהיה היקף התגובה של איראן בעקבות המתקפה האמריקנית ההיסטורית על מתקני הגרעין בפורדו, אספהאן ונתנז בלילה שבין שבת לראשון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News