ג'ולי קופרשטיין, אמו של החטוף של בר קופרשטיין, התייחסה היום (שני) לשמועות הכוזבות על החילוץ של בנה, ובמקום לכעוס, היא בחרה לראות זאת באור אחר: "אילו מילים יפות, הלוואי, אבא".
אמו של החטוף כתבה: "הלב הפסיק פעימה מרוב התרגשות. קיבלנו מלא טלפונים לבדוק אם זה אמיתי. למרות שלצערי זה לא נכון כרגע, קראנו את ההודעה מאה פעמים. בר קופרשטיין חולץ חי זה מה שכתוב בה. אילו מילים יפות!!!! הלוואי, אבא!

"אז בואו נתייחס לזה כאל תרגיל מוכנות. או כהכנה לנס. וננצל את הרגע הזה לאמירת מזמור לתודה על הניסים שאופפים את עם ישראל ועל הנס הגדול עם חזרתו וחזרתם במהרה. השם לתפילה: בר אברהם בן ג'וליה. תודה".
כזכור, בשבעה באוקטובר בר עבד במסיבת הנובה בתור סגן קב"ט וכשהגיעו המחבלים, הוא החל לסייע לפצועים: "הוא נסע ארבע פעמים על הריינג'ר, יכל לברוח, אבל בחר לחזור לתופת. באחת הנסיעות לפטיש, הוא שם חוסם עורקים לשני גבאי ז׳׳ל ואמר בטלפון לאבא שלה שלא יגיע לשם, כי יש הרבה בלגן".

בר לקח את שני לאמבולנס הדמים, שם נרצחה. אביו גילה על החטיפה של בר בשעה 11:00 כשהתפרסם סרטון הזוועה ובו הוא אזוק בידיים וברגליים עם חבל מסביב לצוואר. "בר צעק למחבלים את שמו וביקש שיטפלו באלקנה בוחבוט הפצוע. זה בר, תמיד דואג לאחרים לפני שדואג לעצמו", סיפר אביו.
