accessibility-icon
share-icon
צילום: אבי קנר

הרצוג בביקור במוקד מד״א: "האויב מנסה להתיש אותנו – אך ננצח"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כז סיון ה'תשפה (23.06.25)

11

0

like

1

dislike

במהלך ביקורו של נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל במוקד הארצי של מגן דוד אדום, שיבח הרצוג את פעילות הארגון בתקופת הלחימה, והדגיש את חשיבות הציות להנחיות פיקוד העורף • "האויב ינסה להתיש אותנו, אך אנחנו חזקים ונחושים יותר", הדגיש


נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו היום (שני) במוקד המבצעי הארצי של מגן דוד אדום, בליווי מנכ״ל מד״א אלי בין. במהלך הביקור קיבל הנשיא סקירה על פעילות הארגון בעיצומו של סבב הלחימה הנוכחי, וביקר בחדר המצב בו מתקבלות פניות הציבור.

הנשיא שיבח את פעילות מד״א, וציין כי "מד״א הוא לא רק ארגון מציל חיים – הוא חלק מהתשתית הלאומית לשעת חירום". עוד הוסיף: "אנחנו בשלב של עימות פסיכולוגי – האויב מנסה להתיש אותנו בטפטופי טילים, אך עלינו להישאר איתנים, לציית להנחיות פיקוד העורף ולשמור על קור רוח".

לדבריו, ישראל ממשיכה לפעול מול האיומים: "אנחנו ממשיכים לתקוף ולפגוע ביכולות של האויב, ובסוף – הם ייאלצו להרים ידיים. אם הייתי צריך לבחור – להיות שם בטהרן או כאן עם כוחות הביטחון שלנו – הבחירה ברורה".

maximize-image
images-count5+
צילום: יוסי זמיר
maximize-image
images-count5+
צילום: יוסי זמיר
maximize-image
images-count5+
צילום: יוסי זמיר
maximize-image
images-count5+
צילום: יוסי זמיר
maximize-image
images-count5+
צילום: יוסי זמיר
maximize-image
images-count5+
צילום: יוסי זמיר

הרצוג התייחס גם לשיפור היכולות של מד״א מאז אירועי אוקטובר האחרון: "רואים שדרוג יוצא דופן – היכולת להפיק תוצרים בזמן אמת מצילה חיים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News