יורש העצר האיראני, רזא פהלווי שהוגלה מאיראן קיים היום (שני) מסיבת עיתונאים בפריז, ציין כי הקריאה לעידן חדש עולה מהאוכלוסייה כולה, זאת על קרע המלחמה באיראן: "המשטר הזה הובס, והוא על סף קריסה, אסור לתת לו להמשיך".
פהלווי שהוגלה אמר: "זה רגע היסטורי לאומה שלנו. יש לי מסר לחבריי באיראן: איראן האהובה שלנו נגררה לקונפליקט, הארכיטקט לכך הוא עלי חמינאי והמשטר המושחת שלו. הוא דרדר את כלכלה שלנו לקריסה, גנב את העושה שלנו לבניית פצצה גרעינית. המשטר הזה הובס, והוא על סף קריסה, אסור לתת לו להמשיך.

"הזמן הגיע לעידן חדש באיראן. זו זריחה חדשה לאיראן. בימים האחרונים דיברתי עם אנשים מאיראן, מכל מקום, אנשי צבא, פועלים, אימהות. האנשים האלו מבטאים את קולה של אומה חסינה והם נלחמים עליה. ממחאות הסטודנטים לתנועה הירוקה ולמחאות נוספות, אלפי איראנים הקריבו את חייהם לחירותה. הם ממשיכים בכך גם היום".
רזא פהלווי, שנולד ב-31 באוקטובר 1960 בטהראן, הוא בנו הבכור של מוחמד רזא שאה פהלווי, השאה האחרון של איראן, ונכדו של רזא שאה פהלווי, מייסד שושלת פהלווי. הוא נקרא נסיך הכתר של איראן ב-1967, אך המהפכה האסלאמית ב-1979 הובילה להדחת אביו ולגלות המשפחה.

מאז, רזא פהלווי חי בגלות, בעיקר בארצות הברית, והפך לדמות בולטת באופוזיציה האיראנית, תומך בדמוקרטיה חילונית וזכויות אדם. הוא הקים את המועצה הלאומית של איראן וקורא למשאל עם חופשי לקביעת עתיד הממשל באיראן.
