כוחות צוות הקרב של חטיבה 401, הפועלים תחת פיקוד אוגדה 162, ממשיכים בפעילות מבצעית במרחב כפר ג׳באליה שבצפון רצועת עזה. במהלך השבוע האחרון, לוחמי גדוד ההנדסה של החטיבה איתרו, חקרו והשמידו מספר תוואים תת-קרקעיים ששימשו את מחבלי חמאס למסתור ולשהייה ממושכת.
בסך הכול הושמדו מנהרות באורך כולל של יותר מ-2.5 קילומטרים – מהלך שנועד לפגוע ביכולות ההתארגנות והשהייה של הארגון במרחב. בצה״ל מדגישים כי פעילות זו מהווה נדבך משמעותי במאמץ לשבש את התשתיות המבצעיות של חמאס בצפון הרצועה.
