באולפני הטלוויזיה השונים מנסים לצייר תמונה כאילו זה אינטרס של ישראל רוצה "לסגור את האירוע בתוך ימים", אולם זה קשקוש אחד גדול של פרשנים כושלים. מלכתחילה, המבצע הזה יועד להתקיים שבועיים לכל היותר שלושה.
בשבוע שעבר פרסמנו תדרוך של קצין בכיר שאמר במפורש "נשאר לנו עוד שבוע לסיים את בנק המטרות". בשורה תחתונה, המבצע לקראת סיום ולכן כל מי שמנסה לצייר כאילו ישראל רוצה "לחתור לסיום", ומציג את זה כאילו אנחנו מגיעים מעמדת חולשה, משקר לכם בפרצוף.

אם חמינאי רוצה לבוא למלחמת התשה הוא מוזמן, בניגוד אליו, שהוא כרגע בעיקר מכניס אותנו למקלטים, אנחנו מפרקים לו את הצורה. ככל שנפרק לו יותר את הצורה כך ניקח אותו יותר עשורים לאחור. העורף הישראלי הוכיח לאורך כל המלחמה שהוא לא חזק, הוא עוצמתי.
וכן אל תופתעו, גם אחרי שהתרסקו על הפרצוף עם הערכות שלהם, הפרשנים מחפשים את חצי הכוס הריקה, למה? כי זה ב-DNA שלהם, זה יותר גדול מהם.
