accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בזמן אזעקה בצפון - שני ערבים תלשו סטיקר לזכר לוחם שנפל בעזה

אדיר לחקים

אדיר לחקים

כז סיון ה'תשפה (23.06.25)

12

0

like

0

dislike

במהלך אזעקה בקריות שני ערבים, אחד מחברון והשני מדיר אל אסד, השחיתו שלטי הזדהות עם חיילינו שנפלו בעזה • השניים נעצרו לחקירה וייבחן המשך הליך בקשת הארכת מעצרם בבית המשפט


האויב שבתוכנו: במהלך אזעקה הבוקר (שני) בקריות שני ערבים, אחד מחברון והשני מדיר אל אסד, השחיתו שלטי הזדהות עם חיילינו שנפלו בקרב במסגרת חרבות ברזל בקריית ביאליק. שוטרי תחנת זבולון עיכבו את השניים לחקירה.

שוטרי מחוז חוף עצרו לפני זמן קצר שני חשודים, תושב חברון ותושב הצפון, בחשד שהשחיתו בקריית ביאליק תמונות של חיילים שנהרגו בעזה. שני גברים נעצרו לחקירה: תושב דיר אל אסד בן 21 ותושב חברון בן 35, בחשד שתלשו שלטי הזדהות עם החיילים ההרוגים במלחמה בעזה, אשר נתלו ברחוב קרן היסוד בעיר קריית ביאליק.

החשודים נעצרו לחקירה בתחנת זבולון. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, ייבחן המשך הליך בקשת הארכת מעצרם בבית המשפט.

עקבו אחרינו גם ב-Google News