מבצע "עם כלביא" נמשך: כוחותינו השלימו הלילה (ראשון) גל תקיפות נוסף במערב איראן וטהרן, ותקפו משגר טילי קרקע-אוויר בלב עיר הבירה עם כ-20 מטוסי קרב של חיל האוויר ובאמצעות יותר מ-30 חימושים.
מלבד משגר הטילים, במסגרת גל התקיפות וכחלק מהפעולות הנרחבות של צה"ל לפגיעה ביכולות הצבאיות של המשטר האיראני, תקפו כוחותינו תשתיות לאחסון ושיגור טילים שנועדו לפגוע בשטח מדינת ישראל, לוויינים ואתרי מכ"מים צבאיים לגילוי ויצירת תמונה מודיענית אווירית בכראמנשה והמדאן שבמערב איראן.

כידוע, עברו עשרה ימים מאז תחילת התקיפות על איראן נגד המשטר במדינה. נכון להיום, חיל האוויר השלים יותר מ-1,000 גיחות תקיפה ברחבי איראן – בהשתתפות מאות מטוסים. באמצעות תקיפות כוחותינו, למעלה מ-200 משגרים של טילי קרקע-קרקע הוצאו משימוש.
