פורסם בחדשות 14: לאחר התקיפות העצימות של ארה"ב על מתקני גרעין באיראן, בראשם המתקן בפורדו, ייתכן בהחלט שלאיראן כבר אין יותר גרעין. בישראל לא רוצים לצאת עדיין בכותרת רשמית כדי לאפשר למודיעין האמריקני לעשות את חקר המטרות שלו, אך כרגע האמירה היא שנתנז הושמד לחלוטין.
תמונת המצב המלאה תתגבש, אבל יש אופטימיות גדולה מאוד לגבי פורדו. כמות חומר הנפץ שחדרה את הבונקר היא משמעותית, ספק אם משהו שרד שם. וגם לגבי אספהאן, חשוב להגיד, כבר תקפנו שם ואם נצטרך נדע לעשות עוד גלי תקיפה. אם ישראל תצטרך לפעול בכל המקומות האלה נדע לתקוף שוב ושוב.

ההערכה היא שהמכה הקשה שהם ספגו בכל מה שקשור לחיסול מדעני הגרעין פגעה להם בפריצה לנשק, והתקיפה המשמעותית שאתמול ארצות הברית הוסיפה, פגעה להם ביכולת להעשיר אורניום. בכך אפשר להעריך בזהירות שכל סוגיית הגרעין עם האיראנים ייתכן מאוד ומאחורינו.
