במטח הכבד ששוגר הבוקר (ראשון) הייתה פגיעה בחיפה, זאת על אף שלא הופעלו אזעקות בעיר. מצה"ל נמסר כי "מתחקור ראשוני עולה כי זוהתה נפילה במרחב העיר, נבדקת האפשרות שמדובר בכשל מיירט".
בהודעה שפרסם צה"ל נכתב כי "במהלך השיגורים שבוצעו מאיראן הבוקר לעבר שטח מדינת ישראל, לא הופעלה התרעה בעיר חיפה. מתחקור ראשוני עולה כי זוהתה נפילה במרחב העיר, נבדקת האפשרות שמדובר בכשל מיירט. לא מדובר בתקלה במערכת ההתרעה והופצה הנחיה מקדימה לאזור. האירוע מתוחקר".

מוקדם יותר היום, לראשונה לאחר התקיפה ההיסטורית באיראן, מטח כבד הכולל כ-30 טילים נורה לעבר ישראל. מדובר בשיגור הראשון מאיראן מזה כ-30 שעות. הצנזורה אישרה לפרסם כי דווח על פגיעה ישירה בתל אביב, נס ציונה וחיפה. לאחר השיגור כוחותינו יצאו לשורת תקיפות במערב איראן.
ממד"א נמסר כי 17 אנשים מטופלים, כאשר אחד מהם באורח בינוני והיתר קל. למרכז הרפואי בני ציון פונו הבוקר 5 פצועים כתוצאה ממטח הטילים – מצבם קל.
