בעקבות ליל התקיפות ההיסטורי באיראן, פנה הערב רה"מ בנימין נתניהו לאזרחי ישראל בהצהרה מיוחדת, וקישר באופן ישיר בין מבצע "עם כלביא" לבין הפעולה האמריקאית שהשמידה את אתרי הגרעין המרכזיים של איראן.
"אזרחי ישראל היקרים, אחיי ואחיותיי, במבצע 'עם כלביא' אנחנו השגנו יחד הישגים חסרי תקדים בתולדות ישראל" פתח נתניהו. "אתם זוכרים שמתחילת המבצע, אני הבטחתי לכם שמתקני הגרעין של איראן יושמדו, בדרך זו או אחרת. ההבטחה הזו קוימה".
ראש הממשלה פירט על שיתוף הפעולה ההדוק עם הממשל האמריקאי: "לפני זמן קצר, בתיאום מלא ביני לבין הנשיא טראמפ, ובתיאום מבצעי מלא בין צה"ל וצבא ארצות הברית, ארצות הברית תקפה את שלושת מתקני הגרעין של איראן: פורדו, נתנז, ואספהאן".
נתניהו הדגיש כי הפעולה היא המשך ישיר למאמצים הישראליים: "בכך המשיכה ארצות הברית ביתר שאת ובעוצמה כבירה, את התקיפות של צה"ל והמוסד על תוכנית הגרעין של איראן. התוכנית הזו איימה על עצם קיומנו והיא גם סיכנה את שלום העולם כולו".
הוא הוסיף פרטים על השיחה עם הנשיא האמריקאי לאחר הפעולה: "מייד לאחר השלמת הפעולה, הנשיא טראמפ צלצל אליי. הייתה שיחה מאוד חמה, מאוד מרגשת. הוא בירך אותי, הוא בירך את צבאנו והוא בירך את עמנו. ואני ברכתי אותו, את טייסי ארצות הברית ואת העם האמריקני".
בסיום דבריו, הודה נתניהו בחום לנשיא טראמפ וסיים במסר של אחדות: "הנשיא טראמפ מנהיג בעוז את העולם החופשי. הוא ידיד ענק של ישראל, ידיד שלא היה כמותו. אנחנו עומדים יחד, אנחנו נלחמים יחד, ובעזרת השם – אנחנו מנצחים יחד. וכלשון פרשת השבוע 'עלה נעלה כי יכול נוכל להם'".
עוד קודם לכן, רה"מ נתניהו פרסם הצהרה באנגלית, שבה הודה בין היתר לנשיא טראמפ ולארה"ב. "ברכותיי, הנשיא טראמפ. החלטתך האמיצה לתקוף את מתקני הגרעין של איראן בעזרת עוצמתה האדירה והצודקת של ארצות הברית תשנה את ההיסטוריה. במבצע "עם כלביא", ישראל עשתה דברים מדהימים באמת, אך בפעולה הלילה נגד מתקני הגרעין של איראן, אמריקה הייתה באמת ללא תחרות.
"היא עשתה את מה שאף מדינה אחרת על פני כדור הארץ לא יכלה לעשות. ההיסטוריה תתעד שהנשיא טראמפ פעל כדי למנוע מהמשטר המסוכן ביותר בעולם את כלי הנשק המסוכנים ביותר בעולם. מנהיגותו היום יצרה ציר היסטורי שיכול לסייע להוביל את המזרח התיכון ומעבר לו לעתיד של שגשוג ושלום.
"הנשיא טראמפ ואני אומרים לעיתים קרובות, שלום מתוך עוצמה. קודם כל באה העוצמה, ואז בא השלום. והלילה, הנשיא טראמפ וארצות הברית פעלו עם הרבה מאוד עוצמה. הנשיא טראמפ, אני מודה לך. עם ישראל מודה לך. כוחות הציוויליזציה מודים לך. שאלוהים יברך את אמריקה, שאלוהים יברך את ישראל, ושאלוהים יברך את בריתנו הבלתי מעורערת, את אמונתנו הבלתי שבירה".
