accessibility-icon
share-icon
מפציץ ה-B2 האמריקני | צילום: ללא
מפציץ ה-B2 האמריקני | צילום: ללא

הרשות לאנרגיה אטומית באיראן: "פיתוח הגרעין לא יעצור"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

16

12

like

9

dislike

ארגון האנרגיה האטומית של איראן מפרסמת התייחסות ראשונה לאחר התקיפות האמריקאיות את מתקני הגרעין שלה • בין היתר, קוראים האיראנים לגינוי של ארה"ב על התקיפה ומאיימים - פיתוח תוכנית הגרעין לא יעצר


רגע אחרי התקיפות האמריקאיות על שלושת אתרי הגרעין באיראן – פורדו, נתנז ואיספהאן, ארגון האנרגיה האטומית של איראן מפרסמת הבוקר (ראשון) התייחסות ראשונה בנושא, ולאחר שהודו בתקיפה האמריקאית במתקנים ובעוד הם מייחסים את התקיפה לישראל, הבהירו – פיתוח הגרעין לי יעצור.

"איראן קוראת לקהילה הבינלאומית לדחות את ההידרדרות הזו לחוסר חוק ולתמוך ברפובליקה האסלאמית במימוש זכויותיה הלגיטימיות במסגרת המשפט הבינלאומי", מסרו האיראנים בהצהרה.

maximize-image
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות

"ארגון האנרגיה האטומית מבטיח לעם האיראני כי למרות הקונספירציות העוינות הללו, פיתוח תוכנית הגרעין השלווה של המדינה לא ייעצר. אלפי מדענים פטריוטים ומהפכניים ממשיכים בעבודה זו, תוך כבוד למורשתם של מדעני הגרעין המעונה של איראן".

"הארגון יזם את כל הצעדים הדרושים, כולל צעדים משפטיים, כדי להגן על זכויות האומה האיראנית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News