ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר התקיפה האמריקנית על מתקני הגרעין בארה"ב. "אני והנשיא טראמפ מרבים לומר: 'שלום דרך עוצמה'. קודם באה העוצמה – ורק אחר כך בא השלום. והלילה, הנשיא טראמפ וארצות הברית פעלו בעוצמה רבה".
ההודעה המלאה: "ברכותיי, הנשיא טראמפ. החלטתך האמיצה לתקוף את מתקני הגרעין של איראן בעזרת עוצמתה האדירה והצודקת של ארצות הברית תשנה את ההיסטוריה. במבצע "עם כלביא", ישראל עשתה דברים מדהימים באמת, אך בפעולה הלילה נגד מתקני הגרעין של איראן, אמריקה הייתה באמת ללא תחרות.

"היא עשתה את מה שאף מדינה אחרת על פני כדור הארץ לא יכלה לעשות. ההיסטוריה תתעד שהנשיא טראמפ פעל כדי למנוע מהמשטר המסוכן ביותר בעולם את כלי הנשק המסוכנים ביותר בעולם. מנהיגותו היום יצרה ציר היסטורי שיכול לסייע להוביל את המזרח התיכון ומעבר לו לעתיד של שגשוג ושלום.
"הנשיא טראמפ ואני אומרים לעיתים קרובות, שלום מתוך עוצמה. קודם כל באה העוצמה, ואז בא השלום. והלילה, הנשיא טראמפ וארצות הברית פעלו עם הרבה מאוד עוצמה. הנשיא טראמפ, אני מודה לך. עם ישראל מודה לך. כוחות הציוויליזציה מודים לך. שאלוהים יברך את אמריקה, שאלוהים יברך את ישראל, ושאלוהים יברך את בריתנו הבלתי מעורערת, את אמונתנו הבלתי שבירה".
תקיפה אמריקנית נרחבת בוצעה הלילה נגד שלושה מתקני גרעין באיראן: פורדו, נתנז ואיספהאן. לפי פוקס ניוז, התקיפה כללה שיגור של כ-30 טילי טומהוק מצוללות אמריקניות שהוצבו במרחק של כ-400 מיילים מהחוף, לצד הפצצה אווירית על פורדו באמצעות שישה מפציצי B2.

נשיא ארה"ב טראמפ הצהיר כי "פורדו הושמד כליל" והוסיף כי "האמביציות של איראן להשיג נשק גרעיני – מתו רשמית". לפי פוקס ניוז, שנחשבת מקורבת יותר לנשיא טראמפ, "נראה כי המתקן בפורדו הושמד כליל". על פי גורם ביטחוני בישראל, מדובר במכה קשה לתוכנית הגרעין האיראנית, ופגיעה חמורה בתשתיות ההעשרה.
באיראן טוענים מנגד כי המתקנים פונו מראש בעקבות הערכות מוקדמות, ומנסים להמעיט בחשיבות התקיפה. עם זאת, משמרות המהפכה אישרו רשמית כי "חלק מאתר הגרעין בפורדו הותקף", וכן דווח על פגיעות גם בנתנז ובאיספהאן.
