accessibility-icon
share-icon
צילום: Reuters
צילום: Reuters

האיום של טראמפ על איראן: "תגיבו? נחזור ונכה בכם"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

11

17

like

0

dislike

טראמפ פרסם ציוץ עם דגל ארה"ב, בדיוק כפי שעשה לאחר חיסול סולימאני • משמרות המהפכה הגיבו בציוץ עם דגל איראן ואיימו: "המלחמה החלה" • בטלוויזיה בטהרן הזהירו כי "כל אמריקאי באזור הוא מטרה", טראמפ מצידו לא התרגש: "אם האיראנים יגיבו - נכה בהם שוב"


הנשיא טראמפ צייץ לאחר התקיפה באיראן את דגל ארה"ב, פעולה שעשה גם בקדנציה הקודמת לאחר חיסולו של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה קאסם סולימאני. בעקבות הנשיא טראמפ, גם משמרות המהפכה הגיבו בציוץ משלהם – עם דגל איראן, על אף שביום כזה ספק אם יש להם במה להתגאות.

maximize-image
הציוץ של טראמפ לאחר התקיפה

עוד קודם לכן פורסם בחשבון של משמרות המהפכה כי "מבחינתם המלחמה מתחילה עכשיו". בנוסף, בטלוויזיה האיראנית אמרו כי בעקבות המתקפה האמריקנית "כל אזרח אמריקאי באזור יהיה מטרה לגיטימית". טראמפ מצידו הגיב כי "אם האיראנים יגיבו – נחזור ונכה בהם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News