הנשיא טראמפ צייץ לאחר התקיפה באיראן את דגל ארה"ב, פעולה שעשה גם בקדנציה הקודמת לאחר חיסולו של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה קאסם סולימאני. בעקבות הנשיא טראמפ, גם משמרות המהפכה הגיבו בציוץ משלהם – עם דגל איראן, על אף שביום כזה ספק אם יש להם במה להתגאות.

עוד קודם לכן פורסם בחשבון של משמרות המהפכה כי "מבחינתם המלחמה מתחילה עכשיו". בנוסף, בטלוויזיה האיראנית אמרו כי בעקבות המתקפה האמריקנית "כל אזרח אמריקאי באזור יהיה מטרה לגיטימית". טראמפ מצידו הגיב כי "אם האיראנים יגיבו – נחזור ונכה בהם".
