לאחר הודעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על התקיפה האמריקאית באתרי הגרעין באיראן, ובראשם פורדו, ארגון הטרור החות'י בתימן פרסם הלילה (בין שבת לראשון) איום ברשת החברתית X בו נכתב: "וושינגטון תישא בהשלכות".
على واشنطن تحمل التبعات ..
— حزام الأسد (@hezamalasad) June 22, 2025
כאמור, מוקדם יותר הלילה אישר טראמפ תקיפה אמריקאית באיראן: "השגנו את יעדנו בתקיפה המוצלחת על שלושת אתרי הגרעין באיראן – פורדו, נתנז ואיספהאן".
"כל המטוסים כבר מחוץ למרחב האווירי האיראני. מטען מלא של פצצות הוטל על האתר המרכזי – פורדו", אמר הנשיא, והוסיף "כל המטוסים בדרכם הבטוחה חזרה. ברכות ללוחמים האמריקאים האמיצים שלנו – אין צבא אחר בעולם שהיה מסוגל לבצע זאת. עכשיו הזמן לשלום! תודה על תשומת הלב".

נראה כי ארגון הטרור החות'י בתימן, שנחשב לאחר הפרוקסי היציבים יותר של איראן, החליט להתייצב לצד משטר האייתללות ולאיים על ארה"ב.
