accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות
צילום: שאטרסטוק, רשתות ערביות

מתייצבים לצד איראן: ארגון הטרור החות'ים מאיים על טראמפ

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

9

3

like

2

dislike

ארגון הטרור החות'י בתימן פרסם איום ברשת החברתית X בו נכתב: "וושינגטון תישא בהשלכות" • זאת לאחר שהנשיא דונלד טראמפ הודיעה כי ארה"ב הפציצה את מתקני הגרעין האיראניים ובראשם פורדו


לאחר הודעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על התקיפה האמריקאית באתרי הגרעין באיראן, ובראשם פורדו, ארגון הטרור החות'י בתימן פרסם הלילה (בין שבת לראשון) איום ברשת החברתית X בו נכתב: "וושינגטון תישא בהשלכות".

כאמור, מוקדם יותר הלילה אישר טראמפ תקיפה אמריקאית באיראן: "השגנו את יעדנו בתקיפה המוצלחת על שלושת אתרי הגרעין באיראן – פורדו, נתנז ואיספהאן".

"כל המטוסים כבר מחוץ למרחב האווירי האיראני. מטען מלא של פצצות הוטל על האתר המרכזי – פורדו", אמר הנשיא, והוסיף "כל המטוסים בדרכם הבטוחה חזרה. ברכות ללוחמים האמריקאים האמיצים שלנו – אין צבא אחר בעולם שהיה מסוגל לבצע זאת. עכשיו הזמן לשלום! תודה על תשומת הלב".

maximize-image
מנהיג החות'ים, עבד אלמליכ בדר א-דין אל-חות'י | צילום: רשתות ערביות

נראה כי ארגון הטרור החות'י בתימן, שנחשב לאחר הפרוקסי היציבים יותר של איראן, החליט להתייצב לצד משטר האייתללות ולאיים על ארה"ב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News