המלחמה על התודעה: האקרים פרצו הלילה (בין שבת לראשון) לחשבון ה-X של רשות העתיקות הישראלית, ופרסמו ציוץ באנגלית ובו נכתב: "בקרוב, כל המפקדים הישראלים יעמדו בפני ההשלכות של פשעי המלחמה שלהם. דבר לא יעצור את היום שבו תיפול נקמה קשה על אלו שביצעו מעשים נתעבים כאלה".
מי שנטל אחריות לפריצה הוא חשבון ה-"Handala_Channel" ברשת החברתית X המזוהה עם קבוצת האקרים המכנה את עצמה "Handala Hack Team", הפועלת בזירה הפרו-פלשתינית ונקשרת על פי הערכות גם למשטר האיראני.

הקבוצה, שנוטלת אחריות למתקפות סייבר נגד אתרים ישראליים, פרסמה בשבועות האחרונים איומים, הודעות אזהרה ודליפות של מידע רגיש. מומחי סייבר טוענים כי מאחורי הקבוצה עשוי לעמוד גורם מדינתי, תוך שימוש במתקפות סייבר לצרכים תודעתיים וביטחוניים.
כידוע, האינטרנט הפך לזירה בפני עצמה בה מנהלות המדינות כמו גם האקרים פרטיים מאבק עצום על ההסברה ומלחמה על התודעה. כך למשל, בשבוע האחרון כתבנו לענייני איראן דרור בלאזדה דיווח כיצד הערוץ הרשמי של הרפובליקה האיסלאמית הפך בעצמו לזירת מחאה.
האקרים הצליחו לחדור לשידור החי, ולהקרין סרטונים של נשים איראניות גוזרות את שיערן – סמל המאבק נגד החיג'אב והכפייה. קטעים בועטים, אמיצים, נגד המשטר – הוקרנו בערוץ הכי שמור במדינה. כן, זה אותו ערוץ שכולם זוכרים.
