נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס הלילה (שבת) למלחמה במזרח התיכון ואמר כי "לפעמים אנחנו צריכים לקבל החלטות קשות למען השלום, ואני אתן לאיראן מקסימום שבועיים". טראמפ הוסיף כי ייתכן ויבקש הפסקת אש אם ייפתח מו״מ, אך הדגיש: "יהיה קשה להפסיק את ישראל כשהיא מנצחת".
בתוך כך, מקורות ערביים דיווחו הלילה כי החל פינוי נוסף של עובדים משגרירות ארה"ב בבגדד, ככל הנראה בשל התרעות ביטחוניות ועל רקע המלחמה של ישראל נגד משטר הטרור באיראן.

במקביל לאמירות טראמפ, חיל האוויר הישראלי ממשיך בכל הכוח בתקיפות נגד יעדי טרור וגרעין באיראן. צה"ל פרסם הבוקר כי במהלך מבצע מיוחד שביצעו חיל האוויר ואגף המודיעין, חוסל בעיר קום סעיד איזאדי, מפקד גיס "פלסטין" בכוח 'קודס' ומי שנחשב לאיש הקשר המרכזי בין המשטר האיראני לחמאס. איזאדי, שהיה מהוגי מתקפת השבעה באוקטובר, חוסל בדירת מסתור בלב איראן לאחר מאמץ מודיעיני ממושך. לפי צה"ל, הוא עמד בקשר ישיר עם סינוואר ודף, היה אחראי על הגדלת התמיכה הכספית האיראנית לחמאס, פיקח על שיקום הזרוע הצבאית של הארגון בעזה והוביל את ניסיונות השפעת המשטר האיראני בלבנון, סוריה ויהודה ושומרון.
במקביל לחיסול איזאדי, חוסל בתקיפה נוספת גם בהנאם שהריארי – מפקד יחידת העברת אמצעי הלחימה של כוח 'קדס', שהיה אחראי במשך שנים על חימוש חמאס, חיזבאללה וארגוני טרור נוספים, וכן על העברת מאות מיליוני דולרים דרך רשת בינלאומית של חברות קש וחלפנים.
