צה״ל תקף אתמול (שישי) אתרים צבאיים ומשגרי רקטות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון.
בהודעה המלאה של דובר צה"ל נכתב: "לפני זמן קצר, צה״ל תקף באמצעות מטוסי קרב אתרים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה המכילים משגרי רקטות וטילים ומחסני אמצעי לחימה במרחב דרום לבנון.

ארגון הטרור חיזבאללה מנסה לשקם את פעילותו באתרים אלו. הימצאותם של אמצעי הלחימה ופעילות הארגון מהווה הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון. צה״ל ימשיך לפעול על מנת להסיר כל איום על מדינת ישראל.
בנוסף, כלי שיט של חיל הים תקף במהלך הלילה, מבנה צבאי של ׳כוח רדואן׳ בארגון הטרור חיזבאללה, במרחב א-נאקורה שבדרום לבנון.
המבנה שהותקף הופלל באמצעות מודיעין של חיל הים ופיקוד צפון, שהתקבל בין היתר בעקבות חקירה של מחבל מארגון הטרור חיזבאללה על ידי יחידה 504 לפני מספר שבועות.
המבנה שהותקף שימש את ׳כוח רדואן׳ לקידום מתווי טרור נגד אזרחי מדינת ישראל ומהווה הפרה בוטה של ההבנות בין ישראל ללבנון.
