accessibility-icon
share-icon
אזהרת פינוי שקרית שהופצה ברשתות
אזהרת פינוי שקרית שהופצה ברשתות

סוכנות "נור ניוז" האיראנית: "נורו טילים לעבר מפקדת ערוץ 14"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כד סיון ה'תשפה (20.06.25)

16

13

like

3

dislike

סוכנות "נור ניוז" האיראנית, המזוהה עם המשטר: "נורו מספר טילים לעבר מפקדת ערוץ 14 בחיפה" • זאת לאחר האיומים נגד ערוץ 12 ו-14 בישראל, וברקע הודעת הפינוי השקרית שהופצה אתמול ברשתות על התכנון לפגוע במבנה הערוץ


לאחר איומים חוזרים ונשנים ברשתות, גם כאלה מאומתים וגם כאלה שפחות, בסוכנות "נור ניוז" האיראנית המזוהה עם המשטר, נטען כי "נורו מספר טילים לעבר מפקדת ערוץ 14 בחיפה". לפי הסוכנות, הטילים שנורו לעבר ישראל היו בליסטיים מדגם "סג'יל 3".

כזכור, ביום שני השבוע תקפה ישראל את הטלוויזיה האיראנית ברובע ג' בטהרן. קודם לכן פרסם דובר צה"ל בערבית הודעת פינוי למאות אלפי תושבי הרובע, וזמן קצר לאחר מכן כוחותינו החלו בתקיפות.

ראש הדסק הצבאי בטלוויזיה האיראנית אמר לאחר מכן כי "אני לא יודע כמה מהקולגות שלי היו בפנים. אני הייתי בקומה הראשונה כשהופצצנו. אני לא יודע כמה מהקולגות שלי נהרגו כשהידים, אני לא יודע כמה נפצעו. אמרו לנו לפנות את האזור".

בשל שיגור טילים נרחב מאיראן, אזעקות הופעלו מוקדם יותר היום (שישי) באזורים רבים בארץ כולל בצפון, בדרום, במרכז ובירושלים. המטח ששוגר כלל עשרות טילים, ונחשב לגדול ביותר מזה מספר ימים. ישנם דיווחים על כמה נפילות, וכן פצועים בזירות שונות ביניהם שלוש באורח קשה. בזמן המטח מאיראן ח'מינאי צייץ: "האויב הציוני מקבל את גמולו, ואת עונשו".

בין הפצועים בזירות הנפילה באזור חיפה: נער בן 16 עם פציעה מרסיס בפלג גופו העליון במצב קשה, בן 54 ובן 40 עם פציעה מרסיס בגפיים תחתונות ו-14 פצועים במצב קל, מהדף ורסיסים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News