ברקע התקיפות באיראן, ח"כ אביחי בוארון מהליכוד אמר הלילה (חמישי) לשרה ב"ק, כי ישראל צריכה להותיר על השולחן את כל האפשרויות – כולל פעולה צבאית חד-צדדית להשמדת תשתיות הגרעין האיראניות. בריאיון הדגיש בוארון כי המטרה העליונה של ישראל היא למנוע לחלוטין מאיראן כל יכולת גרעינית, ואם לשם כך יידרש גם שינוי שלטוני בטהרן – ישראל צריכה להיות מוכנה לפעול לכך.
בהתייחסו לעמדת ארצות הברית, לפיה תתקבל החלטה על המשך הפעולה בתוך כשבועיים תוך השארת פתח למשא ומתן, אמר ח"כ בוארון כי אין להסיק מכך דבר על העיתוי. "בתוך כשבועיים זה יכול לומר גם בתוך שעתיים", טען, והוסיף כי הוא מזהה "הרבה הטעיה והונאה" במערכת.
לדבריו, הסימנים בשטח, כמו הזזת כוחות אמריקאיים למפרץ, מעידים על היערכות ממשית לפעולה צבאית ולא רק על לחץ דיפלומטי. "כשמוזרמים מסה קריטית של כוחות, זה כבר לא משא ומתן, זאת כבר היערכות בפועל לביצוע", הסביר.

ח"כ בוארון הדגיש את חשיבות העצמאות הישראלית בקבלת ההחלטות. הוא ציין כי גם אם ארה"ב תבחר להגיע להסכם כלשהו עם איראן, ישראל לא תהיה כבולה לו אם הוא לא יסיר לחלוטין את האיום הגרעיני. "אם ארצות הברית לא תיקח אחריות על פורדו ותפרק אותו, בסופו של דבר ישראל תעשה את זה", אמר. "לא יצאנו למערכה הזאת כדי להשאיר גרורות של גרעין איראני שיכולות להפוך לפצצה. השמדנו הרבה, אבל לא השלמנו את המלאכה".
בוארון הציג את התפיסה האסטרטגית שלו, לפיה איראן היא "ראש התמנון" ששולח את זרועותיו ברחבי המזרח התיכון. ארגונים כמו חיזבאללה, חמאס והג'יהאד האסלאמי, לדבריו, הם שלוחים של טהראן ואין להם "זכות קיום" בלעדיה. לכן, פגיעה ישירה בראש, כלומר במשטר האיראני, תשתק את כל הזרועות ותייצב את האזור כולו. "ברגע שנפגע בראש התמנון, הזרועות יהיו משותקות לחלוטין", קבע.
לבסוף, התייחס בוארון למצב ביהודה ושומרון, וקישר אותו ישירות למערכה מול איראן. הוא טען כי קיני הטרור באזור הם חלק מהציר השיעי שיש לפרק עד היסוד. "כמו בג'נין, נצטרך לפרק את הקינים האלה ולהשמיד אותם עד דק", אמר, והוסיף כי זוהי תחילתה של מדיניות רחבה יותר. לדבריו, לא מדובר ב"כיסוח דשא", אלא ב"עקירת תשתיות הטרור מהשורש", הן ביהודה ושומרון והן בשאר החזיתות.
