הרב ליאו די ששכל את אשתו ושתי בנותיו בפיגוע ירי סמוך לחמרה לפני כשנתיים, התארס היום (חמישי) עם בחירת ליבו עליזה טפליצקי. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב די: "ועל הכל ה' אלוקינו אנחנו מודים לך', בשבח והודיה, אנו נרגשים לשתף בבשורה הטובה: התארסנו –עליזה וליאו".
משפחת די, מהיישוב אפרת שבגוש עציון, יצאה לטייל בבקעת הירדן בחול המועד של חג הפסח לפני כשנתיים. סמוך ליישוב חמרה עברו סמוך לרכבם שני המחבלים ולפתע פתחו עליהם באש מטווח קרוב מאד.
לאחר שנפגעו האם לוסי ובנותיה ורכבם הידרדר לשול הכביש, עברו המחבלים שוב סמוך לרכב בכדי לוודא את הריגתן. דקות לאחר הפיגוע נמלטו המחבלים לשטחי יהודה ושומרון כאשר כוחות הביטחון פותחים במצוד אחריהם. הבוקר נסגר המעגל ושני הרוצחים חוסלו.
כחודש לאחר מכן, כוחות הביטחון, לוחמי צה"ל ומשמר הגבול בשיתוף השב"כ, חיסלו את שני המחבלים שרצחו את בנות משפחת די, האם לוסי ובנותיה מאיה ורינה הי"ד, בפעילות מבצעית בקסבה של שכם. רה"מ נתניהו הגיב במסר למחבלים: "ייקח יום, שבוע או חודש – היו בטוחים שנבוא אתכם חשבון".
