על רקע מצבע "עם כלביא" ותקיפות צה"ל באיראן, ביקר אמש (רביעי) הרמטכ"ל, רב אלוף אייל זמיר, בחטיבת המחקר יחד עם ראש אמ"ן, אלוף שלומי בינדר. בשיחה עם חיילי היחידה הצהיר זמיר: "חגורת האש, החרב שהם בנו במשך שנים כדי לפגוע בנו – אנחנו מפנים אותה עכשיו אליהם, אל תוך האדמה שלהם".
"אגף המודיעין הוכיח יכולת בלתי רגילה, מפעימה וכל אזרחי המדינה, כל העולם, מסתכל עליכם בהשתאות ובהערכה, כולם רוצים ללמוד איך הדבר הזה קרה ואני אומר לכם – יש ניסים שמי שעושה אותם זה האנשים והאנשים במקרה הזה זה אתם", אמר הרמטכ"ל.
עוד הוסיף הרמטכ"ל בעת הביקור דברי תודה לחיילים באמ"ן: "אנחנו עושים פה היא היסטוריה ואנחנו משנים את פני מזרח התיכון. חגורת אש, החרב שהם בנו במשך שנים כדי לפגוע בנו, אנחנו מפנים את זה עכשיו אליהם, אל תוך האדמה שלהם".
"שלומי, בהובלה שלך, בהובלה אמיצה, בהובלה מקצועית ואיתך כל המפקדים האחרים שנמצאים ואלפי החיילים שעושים פה עבודה מצוינת, בהצטיינות יתרה ומקצועיות רבה מאוד. אתם מייצרים פה יכולת שהיא יכולת חריגה וזה מה שמאפשר לנו לפעול 1,500 קילומטר, ברמה הפרטנית ביותר", סיכם זמיר את דבריו.
