נשאר בעיר הבירה גם בעונה הבאה. הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) כי מאמן הקבוצה יונתן אלון האריך את חוזהו בעונה נוספת וידריך את הירושלמים גם בעונת 2025-2026.
המאמן החל לאמן בשורות הקבוצה בסוף עונת המשחקים הקודמת לאחר ששימש מקודם כמנהל המקצועי והוביל את ירושלים לזכייה בגביע המדינה. העונה, הוא הוביל את הירושלמים לגמר גביע המדינה, שם הפסיד למכבי ת"א ולגמר הפלייאוף, שכזכור לא הוכרע בשל המצב הביטחוני ונותר בתוצאה 1:1 מול הצהובים, כאשר אף אחת מהקבוצות לא זכתה באליפות. בזירה האירופית, הקבוצה לא עמדה במטרות שהציבה לעמדה והודחה בשלב רבע הגמר של היורוקאפ.

בעלי הקבוצה מתן אדלסון אמר: "יונתן הוכיח שהוא האדם הנכון בזמן הנכון, והפלייאוף הנהדר שחווינו בהנהגתו השאיר לנו טעם של עוד. אני מאמין ביכולתו של יונתן להוביל אותנו קדימה כפי שעשה בעונה מלאת אתגרים".
המנהל המקצועי דן שמיר: "יונתן התפתח למאמן מצוין לנגד עינינו וההחלטה להמשיך איתו היא המתבקשת, הטבעית והנכונה לטובת הפועל ירושלים. העובדה ששחקנים רבים בסגל בחרו להישאר איתנו היא הרבה לזכותו של יונתן, וכולנו נעבוד קשה כדי לבנות קבוצה חזקה שתעמוד בכל היעדים שלנו".
יונתן אלון הוסיף: "עברנו עונה ארוכה ואינטנסיבית ושמרנו על רוח המועדון ברגעים הקשים והטובים. הצלחנו לחבר את הקהל לדרך שלנו והצלחנו לספק כמה רגעי שיא. אני שמח להמשיך כמאמן הפועל ירושלים גם בעונה הבאה ומאמין שאנחנו בתהליך מאוד בריא עם המשכיות מצוינת. ננסה להתחזק במקומות הנכונים, יש לנו עבודה לסיים".
