הותר לפרסום: שוטרי תחנת גלילות במרחב ירקון, בסיוע בלשי זרוע מג"ב תל אביב, עצרו הבוקר (חמישי) חשוד בן 25, תושב ראש העין, בחשד לסחר בסמים סינתטיים, בין היתר לקטינים. הוא נעצר בתום חקירה סמויה שהתנהלה בשבועות האחרונים, גם במהלך ימי ההסלמה הביטחונית.
במרחב ירקון התנהלה בתקופה האחרונה חקירה סמויה על ידי בלשי וחוקרי תחנת גלילות, בסיוע בלשי זרוע מג"ב ת"א, נגד חשוד שעל פי החשד עסק בסחר נרחב בסמים, תוך שימוש באפליקציית הטלגרם להזמנת סמים ואספקתם, לרבות סמים סינתטיים מסוכנים.

החקירה נפתחה בעקבות מקרה מצער בעיר הרצליה, בו עלה חשד כי נערים צרכו סמים שנרכשו מהחשוד. על פי החשד, החשוד סיפק את הסמים באופן שיטתי ומתמשך, תוך סיכון ממשי לקטינים ולציבור.
אתמול, 18.6, עם מעבר לשלב הגלוי, פשטו הכוחות על מקום הימצאו של החשוד בראש העין, ועצרו אותו בסמוך לרכב יוקרה שבשימושו. בחיפוש ברכבו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוכנים, במשקלים וכמויות שונות, ובהם חומרים חשודים כסם במשקל ברוטו:
-50 יחידות של סם מסוג "LSD"
-176 גרם "פטריות הזייה"
-61 גרם "דוקטור"
-210 גרם "קוקאין"
-14.4 גרם "קריסטל מת'"
-400 מ"ל "קטמין נוזלי"
-72 גרם "MDMA"
-12 גרם "דוסה"
-9 גרם "טינה"
-65 כדורי "אקסטזי"
-5 גרם "ספידים"

בזמן שהוריו בחו"ל: נער בן 15 קפץ למוות ממרפסת ביתו
חלק מהסמים תואמים על פי החשד לסוג הסם שסופק לקטינים באירוע בהרצליה. בנוסף נתפסו ברשותו 7,490 ש"ח במזומן, והרכב היוקרתי נתפס לצורכי הליך חילוט. החשוד הובא לחקירה בתחנת גלילות, והבוקר הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט שם קבע בית המשפט כי החשוד ישאר במעצר עד לתאריך 23/6/25.
סנ"צ יניב וולוביץ, מפקד תחנת גלילות: "מדובר במקרה מצער, בו על פי החשד סופקו סמים מסוכנים לקטינים. תחנת גלילות פעלה סביב השעון לאורך מספר שבועות – גם בעת ההסלמה הביטחונית – על מנת להביא את החשוד לדין", מסר, "משטרת ישראל רואה בחומרה שימוש לרעה ברשתות החברתיות לצורכי סחר בסמים, במיוחד כאשר מדובר בנוער, ותמשיך לפעול בנחישות ובכל הכלים העומדים לרשותה למיגור התופעה".
